Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Μπαχαρικά



Δεν ξέρω τι λέτε αλλά εγώ έχω πρόβλημα με τα μπαχαρικά.
Εχουμε ένα ντουλάπι ολόκληρο από δαύτα, αλλά ποτέ δεν βρίσκω (εύκολα) αυτό που θέλω και μάλιστα όταν το θέλω σε στιγμές άγριας λαιμαργίας!
Γι αυτό κι εγώ έχω ξεμοναχιάσει σε ιδιαίτερο χώρο (σε συρτάρι του γραφείου μου) κανέλα και μαύρο πιπέρι.
Ετσι λύθηκε το πρόβλημα. Κατα κάποιο τρόπο όμως. Τα μπερδεύω καμιά φορά πάνω στη λαιμαργία μου! Αν σας πω πόσες κρέμες με πιπέρι και αυγά μάτι με κανέλα έχω φάει… 
Καλά έχω πάθει και χειρότερα:
Φοιτητής θυμάμαι είχα φτιάξει μια χωριάτικη, όνειρο:
Ντοματούλες, αγγουράκι, κρεμμυδάκι, ελίτσες, φετούλα και πλακώνω, αλατάκι, ρίγανη, το μπουκάλι με το λάδι, με το, με το και με το…Α
VA!
Πόσο την έκλαψα… Κι αυτό μνημόσυνο της είναι τώρα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: