Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Η σιδηρογροθιά




Να ξεκινάς τη μέρα σου όλο χαρά και να σου την κάνει χάλια ένα κωλόπαιδο.
Ηταν ένα Smart που για μερικά χιλιόμετρα έκανε σφήνες αλλάζοντας λωρίδες συνεχώς στην Μαραθώνος προς την Αθήνα.
Κι όπως γίνεται συνήθως κάτι τέτοιοι το μόνο που πετυχαίνουν είναι να είναι συνεχώς δίπλα σου.
Φαίνεται όμως ότι έγινα αντιληπτός ότι το κενό που εντέχνως άφηνα από τον μπροστινό μου ήταν κατάλληλο και για σφήνα αλλά και για να φάει τα μούτρα του. Ετσι μόλις βρέθηκε μπροστά μου άρχισε τις κωλιές, αγνοώντας τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που άρχισαν να κορνάρουν για την επικίνδυνη οδήγησή του.
Και όταν μας σταμάτησε το κόκκινο και βρέθηκα δίπλα του του έκανα την αρμόζουσα προς την συμπεριφορά τουχειρονομία
.
Και κατεβαίνει ο παιδοβούβαλος και βάζει τη γροθιά του μέσα από το δεξιό παράθυρο φωνάζοντας:
-Το βλέπεις αυτό ρε;
-Ηταν μια σιδερογροθιά που την  πηγαινοέφερνε απειλητικά σε μένα και τη γυναίκα μου.
-Ευτυχώς συγκρατήθηκα και μόλις έκανε να έρθει από το μέρος μου κλωτσώντας το αυτοκίνητό μας βρήκα ένα κενό και πάτησα γκάζι ανάμεσα στα αυτοκίνητα και όπου φύγει φύγει,
-Σανίδωσα το γκάζι, όταν είδα ότι μου παίζανε τα φώτα τους δυό αμάξια πίσω μου που προσπαθούσαν να με φτάσουν.
Σταμάτησα. Οι άνθρωποι είχαν δεί όλοι τη σκηνή. Είχαν κρατήσει τον αριθμό κυκλοφορίας του και μου έδωσαν τα στοιχεία τους ως μάρτυρες του περιστατικού.
Πέρασαν δυό τρεις μέρες και μου πέρασε. Δηλαδή φοβήθηκα να μπλέξω με το υποκείμενο.

Ακόμα όμως αναρωτιέμαι αν υπάρχει τρόπος να ενημερώσω ανώνυμα κάποια υπηρεσία για να του κάνει έρευνα. Σίγουρα θα έχει κι άλλα τέτοια εργαλεία πάνω του, στο αυτοκίνητο ή στο σπίτι του το καθίκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: