Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή 5 Μαΐου 2013

Οχι άλλο κάρβουνο!



-Οχι άλλο κάρβουνο!
Δεν ήταν ο Νίκος Κούρκουλος αυτή τη φορά αλλά η κυρά μου, όταν της είπα ότι μπορεί να μην φτάσουν τα κάρβουνα και για το βράδυ που περιμέναμε τα "πιτσιρίκια" μου.
Και μάλλον είχε δίκιο. Εγώ όμως έκανα μια μικρή βολτίτσα. Χαρά θεού παντού.
Και σταματάω στη Μαραθώνος για .. κάρβουνα, ενώ ήδη έχω αποφασίσει:”Όχι άλλο κάρβουνο”
Κάτι θα έβρισκα για να μην πάρω.
-Καρβουνάκια έχετε;
-Πως δεν έχουμε. 20κιλα τσουβαλάκια. Είχαμε και των δέκα κιλών αλλά τελείωσαν.
-Τι να τα κάνω 20 κιλά;
-Δεν γίνεται πιο λίγα.
-Τότε γιατί μου είπατε ότι έχετε καρβουνάκια.
-Α, θα με σκάσεις. Αυτά τι είναι; Δεν είναι κάρβουνα;
-Ρε φίλε, καρβουνάκια σου ζήτησα.
Για το θυμιατό. Για το λιβάνι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: