Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

Αιγινήτιο


Γς είπε
19:
>“τον Παύλο Ηλεφούφουτο τι τον έχεις;” και ο συνάδελφος να λέγεται “Κώστας Ηλεφούφουτος” στην πραγματικότητα.

1975. Ηταν η τελευταία μέρα που έπρεπε να καταθέσω τα χαρτιά μου για διορισμό στη σχολή. Εξετάσεις από παθολόγους, ακτινογραφίες φτάνω και στον τρελογιατρό, ο οποίος όμως δεν υπογράφει αν δεν του δείξω το απολυτήριο στρατού.
-Βρε χρυσέ μου, που να το βρώ τώρα δεν προφταίνω πρέπει να καταθέσω τα χαρτιά μέχρι το μεσημέρι.
-Να υπογράψω ότι είσαι καλά και να έχεις πάρει απαλλαγή λόγω τρέλας; Δεν γίνεται.
Και μου ήρθε μια φλασιά. Ετοιμάζαμε μια εργασία με την φίλη μου τη Χριστίνα Ζιούδρου στο Δημόκριτο με έναν γιατρό στ6ο νοσοκομείο τους (Αιγινήτιο).
-Είμαι πολύ φίλος του Καρατέτοιου.
-Α, τότε αλλάζει.
Και μόλις υπέγραψε μου λέει:
-Τον ξέρεις καλά;
-Ε,…ναι!
Ηταν ο ίδιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: