Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Lara's theme



Γς είπε
38:
> Πρωϊ πρωϊ οι κόρες μου, ολόκληρες μουλάρες πλέον.
Όχι τέτοιους χαρακτηρισμούς για τις δεσποινίδες κορούλες σου!
Ο μεσαίος μου συνήθιζε να λέει έτσι την μικρή του αδελφή.
Κλάμα μια μέρα έρχεται και την παίρνω αγκαλιά.
-Ο Νίκος με λέει Μουλάρα. Κλαψ κλάψ και λάκριμε
-Όχι, μωρό μου, Λάρα μου. (Ηταν και ο Δόκτωρ Ζιβάγκο και το Λάρα’ς θεμ τότε ).
-Σώπα μωρό μου, Λάρα μου, Λάρα μου, Λάρα μουΛάρα μουλάρα Μουλάρα Μουλάρα …
Και πετάχτηκε μόλις το κατάλαβε. Και φτου κι απ την αρχή κλάμα και δάκρυα.
Εκείνα τα διαμαντάκια στα κοριτσίστικα ματάκια των θυγατέρων μας στα 3-4 τους χρόνια.

-Ένα αρνάκι πουλώ, ποιος τα αγοράζει; Και μου απαντάει στην αγκαλιά  μου:
 -Εγώ! Και αρχίζει τα γέλια. 
Και ήθελε να το ξανακάνουμε, ξανά και ξανά. 
–Ελα μπαμπά πάλι!.

Δεν υπάρχουν σχόλια: