Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Ο παπάς, ο χωροφύλακας, ο δάσκαλος


Γς είπε

78:
Με τη Μακεδονία που λες, πρωί πρωί η κυρά μου η θεούσα που δεν μπορεί να σηκωθεί από το κρεβάτι με τα εγκαύματα που έχει υποστεί με το ατύχημα που είχε, με επιφόρτισε να πάω στο φούρνο να πάρω το πρόσφορο – ψυχοσάββατο σήμερα – που είχαμε παραγγείλει εχτές.
Κει λοιπόν περιμένοντας να τα βγάλει ο φούρναρης έκανα πλάκα σε έναν ότι θα περάσει πάνω από το πτώμα μου για να εξυπηρετηθεί πριν από μένα! Τελικά κατάλαβε ότι κάνω πλάκα και μιλήσαμε από πού είναι και τέτοια.
15 χρόνια μου έριχνε ο μπαγάσας. Κι ήταν απ τις Σέρρες και θυμήθηκε τους βούλγαρους στην κατοχή.
Βούλγαρος ο παππάς, Βούλγαρος ο χωροφύλακας, βούλγαρος ο δάσκαλος.
-Στα Βουλγάρικα τα μαθήματα. Μας είχαν αλλάξει και τα ονόματα. Κι η μανούλα μου πέθανε από τον υποκόπανο ενός Βούλγαρου στρατιώτη που τη χτύπησε επειδή μάζευε τα υπολείμματα από το θερισμό…


Μετά ήρθαν όλα τα υπόλοιπα Abecedar.

Δεν υπάρχουν σχόλια: