Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Γυφτιά


Εκανε ένα κωλόκρυο που με έκανε να μπω μέσα στο τσαντίρι τους.
-Τι έγινε ρε μάγκες; Πως τα περνάμε;
Πάντα είχα μια ιδιαίτερη ικανότητα επικοινωνίας μαζί τους

[Παρένθεση.
Μια άλλη ιστορία μέσα σ αυτή την ιστορία.
’70. Ηταν ο Θανάσης ο γύφτος απ την Αγια Βαρβάρα που ερχόταν στη σχολή και μας πούλαγε κάνα  ρολόι  και τέτοια. Ωραίος τύπος. Είχα γίνει και κολλητός του. Τόσο που αν ένας συνάδελφος ήθελε να αγοράσει κάτι με φώναζε για να πετύχω καμιά καλύτερη τιμή.
Και μια φορά που ήμασταν όλοι μαζεμένοι μου λέει κάποιος:
-Μην το παίρνεις απάνω σου. Για τη γλώσσα σε φωνάζουνε!

Και είχε σοβαρά προβλήματα υγείας ο Θανάσης και πέθανε.
Και στη θέση του ήρθαν δυο άλλοι.  Κι απάνω που λέγαμε για τον μακαρίτη πετάγεται ο ένας απ τους δυο και μου λέει μπροστά σ όλους τους συναδέλφους:
-Και σ αγαπούσε κύριε Γιάννη. Πάντα μας έλεγε “Παιδιά εκεί στη σχολή έχουμε έναν αδελφό”
Και πολύ ευχαριστήθηκε που με ανέβασε στα μάτια των υπολοίπων που έκαναν τρελές χαρούλες.
Τέλος της υποϊστορίας.
Κλείνει η παρένθεση]  

Κι έχω μπει λοιπόν στο τσαντίρι τους, Λιόσα μεριά.
Μόλις είχα βγει από το αυθαίρετο “εξοχικό” μιας φαντασμένης που μας είχε καλέσει για τα γενέθλια του κανακάρη της.
Απίστευτη κατάσταση. Παιδιά, Κατίνες, Μήτσοι, βερμούτ, πάστες μιλφέιγ,  πικάπ με κομπαρσίτες, καρακιτσαριό, μπόχα!

Τουλάχιστον εκεί στο τσαντίρι η γυφτιά δεν ήταν δήθεν. Ηταν γνήσια.
Και πλάκωσαν σιγά σιγά τα γυφτάκια.
-Θείο, δώσε μου μια δραχμούλα.
Και μου ήρθε μια φλασιά. Θα σας δείξω εγώ τώρα. Πάρτι γενεθλίων έ;
-Θέλετε να φάτε καμιά πάστα;
-Αμέεεε
Και τους βάζω στη σειρά ένα, δύο, ένα, δυό, στο απέναντι “εξοχικό”.
-Περιμένετε εδώ. Όταν σας πω θα μπουκάρετε.
Παίρνω δύο γυφτάκια, ένα αγοράκι κι ένα κοριτσάκι και μπαίνω μέσα.

-Να ζήσεις Κωστάκη και χρόνια πολλά. Όπως τα είχα δασκαλέψει.
Τα χάσανε οι μη γύφτοι. Τι να κάνουνε τους βάλανε παστούλα και με αγριοκοίταζαν, τόσο άγρια που την έκανα με ελαφριά πηδηματάκια προς τα έξω που περίμενε το ξυπόλητο τάγμα.
-Μέσα! Μπουκάρετε!
Οπερ και εγένετο. Χαμός!
Μπήκα στ αμάξι μου και έφυγα.

Ιν_Η αποστολή εξετελέσθη_μουντ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: