Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου 2013

Ιώσεις


Γς είπε
48:
>Εὐτυχῶς, γιατὶ τὸ στικάκιόν μου τὸ προσέχω…
Ετσι που καταντήσαμε πρέπει να προσέχουμε που βάζουμε και το στικάκιόν μας.
Ωραία πάσα, για ιούς στικακίων και τα λοιπά.

Μα πρώτα πρώτα για την κυρία:
Συνάδελφος, προφεσσορέσσα του Παν. Πάτρας, γράφαμε μαζί ένα χαρτί και ερχόταν τακτικά για κολαμπορέϊσον.

Μια μέρα λοιπόν στο γραφείο μου πάει να βάλει τη δισκέτα της στον υπολογιστή μου.
-Ε, τι κάνεις; Στόπ!
Ανοίγω ένα κουτί δισκετών. Βγάζω το πλαστικό περιτύλιγμα (που υπήρχε τότε) από μια δισκέτα και το φοράω αργά αργά τελετουργικά (με πιάνετε, ε;) στη δισκέτα της. Κατόπιν με όλους τους κανόνες της διεισδυτικής καμώνομαι ότι τη βάζω στον υπολογιστή.
Τρελάθηκε.
-Τι είναι όλα αυτά;
-Για τους ιούς.
-Τι λες; Ωραία συστήματα έχετε εδώ.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Με το παρατσούκλι "μπολσεβίκα" ανάμεσα στους φοιτητές της των αρχών της δεκαετίας του '80...
Λόγω τόπου γέννησης.
Τί μου θυμίσατε...

Καλό Σαββατοκύριακο!

Yannis

Caktos είπε...

Πως κτάλαβες ότι μιλούσα για την (Κωνστα)Ντίνα;

Ανώνυμος είπε...

Βασικά, από τις βάσεις (δεδομένων).

Ουδέν κρυπτόν υπό το διαδίκτυον :)

Ανώνυμος είπε...

Και, φυσικά, διότι μου έκανε εργαστήρια.

Yannis

Caktos είπε...

Κι αυτό;

Ανώνυμος είπε...

Το διάβασα μόλις χθες βράδυ, όπου τέλειωσα την ανάγνωση όλων των εξαιρετικών σας αναρτήσεων.

Να είστε καλά και να συνεχίζετε να μας συγκινείτε και να μας προκαλείτε ευχάριστα.

Yannis

Caktos είπε...

Ε, όχι και "εξαιρετικών σας αναρτήσεων" !
Αηδίες. "Πλακίτσες" σε στιγμές που τα λέμε εδώ με το φίλο μου
H3C-CH2-OH.
Τα βλέπω μετά και καραφλιάζω.
Δεν βαριέσαι…

Ανώνυμος είπε...

Ο,τι και να λέτε για τη φίλη σας την EtOH (δε διαβάζει το blog η σύζυγος, έτσι δεν είναι;) οι αναρτήσεις δε παύουν να είναι συγκινητικές μέσα στην απλότητά τους.

Yannis