Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή 15 Σεπτεμβρίου 2013

Μετεωρολογικός Κλωβός


Γς είπε




Καραπιπέρης. Και πολύ πλάκα.
Το μάθημά του ήταν του Νόμου Τάδε, που σήμαινε ότι όλοι έπρεπε να το περάσουν, Και αυτό γινόταν σε αλλεπάλληλες εξετάσεις.
Σε κάποια από αυτές τις εξετάσεις πάει ο δικός μου ο Νικολάκης με ένα σκονάκι. Το Μετεωρολογικό Κλωβό, θέμα SOS
Δεν τους έβαλε ο Καραπιπέρης τον Μ. Κλωβό. Ο Νικολάκης όμως αυτό έγραψε. Τον Μετεωρολογικό Κλωβό. 
Τον έκοψε φυσικά. Και επανήλθε ο Νικολάκης ομού με καμιά 10ριά εναπομείναντες και πάλι τα ίδια. Δεν τους έβαλεπάλι τον Μ. Κλωβό μα ο Νικολάκης αυτόν αντέγραψε απ το σκονάκι.

Και έμεινε μόνο ο Νικολάκης να οφείλει το μάθημα, που απογοητευμένος πέταξε το σκονάκι του Μ.Κλωβού και έφτιαξε τρία άλλα.
Και τον κάλεσε μόνο του στο γραφείο του για να τον περάσει.
Θέμα: Μετεωρολογικός Κλωβός. Και “Φτου, γαμώ την ατυχία μου” ο Νικολάκης, που δεν τα βάζει κάτω όμως. Πιάνει ένα από τα τρία σκονάκια και το αντέγραψε.
Παίρνει την κόλα ο Καραπιπέρης και κόντεψε να πάθει συγκοπή.

-Ρε συ, σου βάζω για τα Νέφη Σωρείτες, μου γράφεις για το Μετεωρολογικό Κλωβό.
Σού βάζω για την Υγρασία της Ατμόσφαιρας, μου γράφεις για το Μετεωρολογικό Κλωβό.
Σου βάζω κι εγώ το Μετεωρολογικό Κλωβό που τον ξέρεις και συ μου γράφεις για την Ατμοσφαιρική Πίεση!
Πάρε ένα πέντε να γλυτώσεις κι εσύ από μένα κι εγώ από σένα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: