Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Adonis


Και το έπαιζα κι εγώ ότι μπορούσα να τους φωνάζω όλους με το μικρό τους όνομα.
Τα είχα ξεσηκώσει βέβαια από τα ε-μέλια που μου είχαν στείλει πριν απ το πρώτο μάθημα. Επρεπε μόνο να τους μάθω και φατσικά.

-Για να μας πει η Βίκι τι νομίζει για …
Και να, αυτή είναι και φατσικώς.
Αρχίζει να εξηγεί όταν μπαίνει φουριόζα μια άλλη στην αίθουσα.

-Που ήσουνα εσύ;
-Είχα πάει για καφέ.
-Τι το κάναμε εδώ; Πάμε στον Αδωνι για καφέ;
-Που συχνάζουν τεκνά και φρικιά. Συμπληρώνει ένας άλλος.
-Ακριβώς. 
Και γελάκια και μου ήρθε φλασιά να κάνω γέφυρα με τον Αδωνη, που κάπου ήταν ανάμεσά τους. Ο Αδωνις του Adonis_2000@gmail.com (ελαφρώς αλλαγμένο).

-Τι λέει ο Αδωνις; Συμφωνεί μ αυτά που λέει η Βίκι;
Πουθενά Αδωνις.
-Ποιος είναι ο Αδωνιης; Με όνομα ή ψευδώνυμο Αδωνης;
-Εγώ
-Πως σε λένε μωρέ;
-Αντώνη


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

miladonis@hotmail.com. το εν λόγω mail.

Caktos είπε...

Κι αυτό σωστό
Λες να είχα βάλει [παρα πάνω] σάλτσα;