Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Wind




>Η διαφήμιση (Wind Mobile Network)
Κι έρχεται κι ο Μιχάλης και μας πάει στο “Οσα παίρνει ο άνεμος”
> Phone with the Wind

Wind, η πρώην Ιταλική Telestet και μετά ΤΙΜ  που την αγόρασε ο αιγύπτιος μεγιστάνας Naguib Sawiris.
Και κείνες τις ημέρες που έγινε η αγορά έπαιρνα τηλέφωνο την ΤΙΜ της γειτονιάς μου.
-Αμάν ρε παιδιά. Μια ώρα σας παίρνω.
-Τι θέλετε κύριε;
-Είμαι απ τα κεντρικά και θέλω να μου πείτε πότε μπορείται ν αρχίσουμε εντατικά Αραβικά.

Ωραία και τσάμπα διαφήμιση ήταν αυτή με την ομηρία του λεωφορείου έξω απ το Carrefour στο Γέρακα πριν 10 χρόνια.
Για μέρες οι τηλεοράσεις έδειχναν το λεωφορείο των ΚΤΕΛ με την τεράτια διαφήμιση


Και είναι κι αυτοί οι υπάλληλοι της Wind όλο εξυπηρέτηση.  
Σ ένα καινούργιο κινητό μου, στην Wind της γειτονιάς μου:
-Πόση ώρα θέλει φόρτιση η μπαταρία την πρώτη φορά;
-4 ώρες, στο νερό.
-Γιατί μέσα στο νερό;
-Προς θεού μην κάνετε κάνα τέτοιο πράγμα.
-Θα το έκανα.

Και σε μια άλλη Wind. Στο εκπτωτικό χωριό στα Σπάτα, στο McArthur Glen Designer Outlet (το λέω καλά;).
Σε μια άλλη κινητή μου αναβάθμιση.
Μου εξηγούσαν της λειτουργίες του κινητού, σαν να είχα μόλις κατεβεί από το τρένο μαζί με τον Χατζηχρήστο στο Σταθμό Λαρίσης.
Κι όχι τίποτε άλλο με κοίταζαν και οι άλλοι πελάτες περίεργα που δεν ήξερα στοιχιώδη πράγματα.
Κάποτε τους ξέφυγα και φεύγω.
Στην πόρτα όμως στάθηκα και τους φωνάζω:
-Και δεν μπαίνει και στο πλύσιμο ε;





Δεν υπάρχουν σχόλια: