Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Ο Πάπας Ιωάννης Παύλος ΙΙ



Γς είπε


Καθηγητής μου, στο καθολικό λύκειο. 

Και να πεις ότι δεν τον είχα δει; Τον είχα δει στη τιβί να είναι στη σειρά με τους άλλους στο Ελ Βενιζέλος στην υποδοχή του προηγούμενου Πάπα [προπροηγούμενος πλέον   Ιωάννης Παύλος ΙΙ ]

Πέρασε μπρος απ όλους ο ποντίφικας. Του έλεγαν το όνομα τους κι αυτός τους απαντούσε “Benedictus-Ευλογημένος” ή κάτι τέτοιο.
Μετά από χρόνια τον ξαναβλέπω πάλι στην τιβί να αναφέρεται στην ιστορική αυτή συνάντηση:
-Μόλις με βλέπει ο Πάπας μου είπε “Εχω διαβάσει το βιβλίο σας. Συγχαριτήρια” και εγώ του είπα ότι έχω εκδώσει και το δεύτερο τόμο τον οποίο θα του αποστείλω.

Αλήθεια σας λέω

========================
Στο 9:34 του παραπάνω βίντεο βλέπω αριστερά έναν παλιό γνώριμο. Τον πρώην βουλευτή Κ. Πυλαρινό. Ηταν νεαρό στέλεχος της ΕΡΕΝ (νεολαίας της ΕΡΕ) τότε το 1963, που παρασυρμένος εγώ σε πατριωτικές δήθεν παρέες, με πιάνει και μου λέει:
-Μικρέ μακριά από δαύτους. Είναι φασίστες.
Δεν τον ξαναείδα τα επόμενα 50+ χρόνια κι ούτε ξέρω τι καπνό φουμάρει. Του είμαι όμως ευγνώμων.


Δεν υπάρχουν σχόλια: