Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

PC Condoms


Γς είπε
48:
>Εὐτυχῶς, γιατὶ τὸ στικάκιόν μου τὸ προσέχω…


Ετσι που καταντήσαμε πρέπει να προσέχουμε που βάζουμε και το στικάκιόν μας.
Ωραία πάσα, για ιούς στικακίων και τα λοιπά.
Μα πρώτα για την κυρία:
Συνάδελφος, προφεσσορέσσα περιφερειακού πανεπιστημίου γράφαμε μαζί ένα χαρτί και ερχόταν τακτικά για κολαμπορασιόν.
Την είχα πάει να φάμε στο εστιατόριο της σχολής κι ένας φοιτητής που δούλευε με το μάζεμα των τραπεζιών εκεί μου λέε:

-Για σου Δάσκαλε.
-Σε ξέρει;
-Ναι, είναι φοιτητής εδώ.
-Και δουλεύει στο εστιατόριο.
-Δεν δουλεύει. Εκτίει τη ποινή του. Εχει κοπεί πάνω από 2 φορές σ ένα μάθημα.
-Τι λες ωραία συστήματα έχετε εδώ.

Πάμε λοιπόν μετά στο γραφείο μου και κάνει να βάλει τη δισκέτα της στον υπολογιστή μου.

-Ε, τι κάνεις;
Ανοίγω ένα κουτί δισκετών. Βγάζω το πλαστικό περιτύλιγμα (που υπήρχε τότε) από μια δισκέτα και την φοράω τελετουργικά (με πιάνετε, ε;) στη δισκέτα της. Κατόπιν με όλους τους κανόνες της διεισδυτικής καμώνομαι ότι τη βάζω στον υπολογιστή.
Τρελάθηκε.

-Τι είναι όλα αυτά;
-Για τους ιούς.
-Τι λες.
Ωραία συστήματα έχετε εδώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: