Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Η Δόκτωρ Φραγκεσάιν.


Αυτή ήταν που θα μου έπαιρνε αίμα κάθε μισή ώρα, πέντε έξι φορές, όσο θα διαρκούσε το γκλούκος τόλερανς τεστ, η καμπύλη ζαχάρεως δηλαδή. Ετσι μου την είπαν και έτσι αποδείχτηκε ότι ήταν.
Νεαρή μαύρη νοσοκόμα, που όπως κατάλαβα μάθαινε να κάνει αιμοληψίες στις φλέβες μου. Αποτέλεσμα τα μελανιασμένα μου μπράτσα.

Με βλέπει την άλλη μέρα ο Γουέσαν Λι στο πανεπιστήμιο και με ρωτάει τι είναι αυτά τα σημάδια.
Εκανα ότι ντράπηκα και του εκμυστηρεύτηκα ότι έκανα χρήση ουσιών και ως πρωτάρης ταλαιπώρησα τις φλέβες μου.
Εγινε έξαλλος.

-Ιτ γουίλ κιλ γιου! Έσκυψα το κεφάλι και άκουγα τις νουθεσίες του.

Και δεν ήταν ότι εμπιστευτικά είπα στους άλλους το καλαμπούρι που του έκανα. Ηταν κι αυτός που εμπιστευτικά τους είχε ανακοινώσει την εμπλοκή μου με τα ναρκωτικά.


Ετσι ήταν απόλαυση τις επόμενες μέρες όταν με πλησίαζε και εξέταζε με τρόπο τα σημάδια στα μπράτσα μου κάνοντας νόημα στους άλλους ότι όλα βαίνουν καλώς, οι οποίοι με τη σειρά τους με διαβεβαίωναν ότι και η κατάστασή του επίσης ομαλοποιείτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: