Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Πέμπτη 31 Ιουλίου 2014

Το τηλεκοντρόλ



Γς said
Τώρα εγώ κατά λάθος βρίσκομαι εδώ.
Μια χαρά ήμουν στον κόσμο μου, τον ονειρεμένο. Δεν θυμάμαι τι όνειρο έβλεπα, αλλά πρέπει να την είχα καταβρει.
Μέχρι που ποιος ξέρει πως με το χέρι, τον ώμο, το πηγούνι πάτησα το τηλεκοντρόλ που κοιμόταν κι αυτό κάπου δίπλα μου στα σεντόνια.
Κι άρχισε να φωνάζει η σαραντάρα Τιβί μου απέναντι.
Και να πεις ότι ξύπνησα; Δεν ξέρω για πόση ώρα είχε εισβάλει στα όνειρά μου μέχρι να μου τα χαλάσει και να ξυπνήσω. Πήγα προς τα ιδιαίτερα ενδιαιτήματα της γυναικός μου, όπου κι εκεί μονίμως μια άλλη σαραντάρα είναι μονίμως ξεχασμένη ανοιχτή τέτοιες ώρες [αλλά που μόλις ακούγεται].
Είμαστε τελικά μια πολύ τηλεοπτικόπληκτη οικογένεια [ο καλύτερος πελάτης της
Digea απ τον Υμηττό, που δεν μας καταγράφει κι η RBG ονείρων].
Και θυμήθηκα που κάποτε σαν να έβλεπα και σκηνές από τα όνειρα προσεχώς:
“Τη Δευτέρα ο Κάκτος σε νέες περιπέτειες”

Καλημέρα

Δεν υπάρχουν σχόλια: