Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 15 Αυγούστου 2014

Ο μπάρμπας μου ο Πότης


Γς said

13:
>6

bol (τούρκικα) άφθονο, αλλά αν θες το παρετυμολογείς από τους μπολσεβίκους, που είχαν μπόλικη πλειοψηφία

Μου βάζεις τώρα ιδέες για το μπόλικο. Κουμμούνι ήταν αυτός που μου το είπε. Ο μανιάτης μπάρμπας μου ο Πότης (Παναγιώτης), αδελφός του Λάκη (Γρηγόρης).
Είναι αυτός που σας έλεγα τις προάλλες. Φοβόταν και κρυβόταν. Μέχρι που πήρε την 
κόρη της νονάς του και έφυγε για Βενεζουέλα (5 παιδιά εδώ, 5 παιδιά εκεί. Δίγαμος βέβαια)
Κι ήταν 1947 που έφυγε. Δεν είχα κλείσει τα 3 μου χρόνια
1950 έφτασαν κι οι τρεις κόρες του από τη Μάνη. Τις πήγαμε στο Χασάνι (Ελληνικό) για να φύγουν για Καράκας (ποιος ξέρει με τι συνδυασμούς πτήσεων της τότε (ελληνικής)ΤΑΕ,
TWA, κλπ.


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ξέρεις αν ζεί.
χρόνια πολλά η αιωνία του η μνήμη.
Γιώργος