Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Καλώδιο, εισιτήριο και ανδρικές σερβιέτες



Γς said
389:
>Τώρα αυτό πώς να το χαρακτηρίσω; (και πού να το βάλω;)
Κι ήταν ο φίλος μου ο Μάνος στο Μοναστηράκι (Γιουσουρούμ) που αγόρασε μια παλιά τηλεφωνική συσκευή.
-Αυτό το τρίτο καλώδιο που να το βάλω;
Κι ο παλιατζής τον έγραφε κανονικά. Κι αυτός εκεί. Ρώταγε και ξαναρώταγε, μέχρι που του λέω [δεν με είχε δει]
-Ωχ, μωρέ. Βάλτο εκεί που ξέρεις!
Και γυρίζει να μου ρίξει μπουνιά.
[Πήγαμε για μπύρες].


Τον άλλο τον Γιάννη τον βλέπω στο καράβι με μια γκομενίτσα [παντρεμένος άνθρωπος]
-Εισιτήρια παρακαλώ!
Κι αρχίζει να ψάχνεται, να ψάχνεται.
-Τι θα γίνει κύριος; Ελάτε στο λογιστήριο να πάρετε εισιτήρια.
-Μα έχω, Τι γίνανε;
Και γύρισε να μου εξηγήσει.
[Μπύρες κι εδώ]

Βρέθηκα και κάποτε κοντά στο σούπερ μάρκερτ του κουμπάρου μου του Σταύρου.
Μπήκα να του πω μια καλημέρα. Καθόταν σε ένα σκαμπό και έφτιαχνε τα ράφια.
-Σερβιέτες που έχετε;
-Στο διπλανό διάδρομο.
Κάνω ότι πήγα και επιστρέφω.
-Μα αυτές είναι γυναικείες.
Γυρίζει κι αυτός να δει τι σόι πελάτης είμαι.
[Το έχω ακούσει και από τρίτους.
Το διέδωσε].

Κλπ κλπ

Δεν υπάρχουν σχόλια: