Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2014

Καρυότυπος


Γς said
5:
>Εγώ θα πρότεινα τον ολόφρεσκο «Καρυότυπο» του πρωτοεμφανιζόμενου Άκη Παπαντώνη από τις εκδόσεις Κίχλη. Για να είμαι βεβαίως ειλικρινής, ο Παπαντώνης είναι φίλος μου και συνάδελφος και το κάπως «βιολογικό» θέμα του με ιντριγκάρει αρκετά.

Καρυότυπος.
Και όλη η τέχνη είναι να βάλεις τα χρωμοσώματα να ποζάρουν στη σειρά από το μεγαλύτερο προς το μικρότερο [πλάκα κάνω, αλλά έχω ακούσει σχετική απορία(*) ]
Συνάδελφός σου ο συγγραφέας;
Ε, τότε θα είχες καθηγήτρια και την φίλη μου την Κλέα.
Και την είχα χάσει ένα καιρό μιας και ήταν στην Αγγλία.
Και σ ένα συνέδριο να την!
-Που ήσουν καλέ;
-Στο Τάδε Πανεπιστήμιο.
-Και τι έκανες εκεί;
-Ιν βίτρο φερτιλιζέισον [
IVF].
-Αντε! Με το καλό και ιν βίβο!
Και άρεσε στους σύνεδρους το χωρατό μου. ;)
—–


(*) Και μια άλλη φωτογραφική απορία, τέτοιες χρονιάρες μέρες πριν χρόνια στην παρουσίαση ενός συλλογικού έργου για τα Χριστούγεννα:
Στην ενότητα ΄Ο Ιωσήφ στην εικονογραφία της γέννησης΄ προσπαθούσαν να εξηγήσουν γιατί δεν εμφανίζεται αρκούντως ο Ιωσήφ στη φάτνη με τα μοσχαράκια την Παναγία και το Αγιο βρέφος.
Και τους έδωσα μια καλή εξήγηση:

-Παρών ήταν. Μόνο που αυτός κρατούσε την Πολαρόιντ…

Δεν υπάρχουν σχόλια: