Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη, 9 Δεκεμβρίου 2014

Η Αννα των Μεδίκων



Γς said

Γιώργος ήταν ο μανιάτης ο παππούς μου. Κι απάνω που πήγε να δώσει το όνομα της πεθεράς του Αννας στην μάνα μου, πέθανε.
Και την βαφτίσανε Γεωργία.
Το σόι όμως της γιαγιάς μου οι Δεκουλαίοι ποτέ δεν την είπαν Γεωργία, αλλά Αννα, Αννίτσα, Νίτσα.
Η κυρά Νίτσα με το όνομα.
Κι ήρθε η σειρά της κόρης μου και πόσο ήθελε η μάνα μου να πάρει το όνομά της.
Το επίσημο βέβαια, το Γεωργία.

Ελα όμως που δεν μου άρεσε. Κι άρχισα τα παραμύθια:
-Ρε μαμά έβλεπα χτες στον ύπνο μου το Μοναστήρι σας του Δεκούλου *. Και την γιαγιά σου την Αννα που έμενε εκεί.
-Α, την κακομοίρα. Ποιος ξέρει γιατί.

Κι όταν πάλι της είπα ότι την ξανάδα:

-Ε, λοιπόν να σου πω τι συμβαίνει. Ητανε να πάρω το όνομα της αλλά τώρα με τη μπέμπα μας …

Κι έτσι την βάφτισα Αννα (Αννα-Γεωργία)

Και δεν ήταν όποια κι όποια η Αννα. Ηταν απόγονος των Μεδίκων. Ετσι πιστεύουν.

---------------
* Το 1770 στο χώρο της Μονής Δεκούλου υπογράφηκε η ιστορική συνθήκη μεταξύ των Μανιατών και του Ορλώφ, για την εκκίνηση της επανάστασης από την Νότια Ελλάδα [Ορλωφικά].


2 σχόλια:

gpointofview είπε...

Το Γεωργία-Μεδικάννα δεν το σκέφτηκαν ;
Δες τι ωραία θα ακουγόταν στα ιταλικά :
Gina Medicanna, la prima donna dell Oitylum !!

Caktos είπε...

Να της τα πεις το Σάββατο το βράδυ.
Ταβέρνα ΔΙΒΡΗ Λεωφόρος Καρέα 75.
Κατά τις 21:00