Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

Τον καιρό της Ατομικής Βόμβας


Γς said
28 Νοεμβρίου, 2014 at 11:12

Τι μου θύμισε Νίκο το εξώφυλλο του βιβλίου που επιμελήθηκες: 

Ο Γς 5χρονος στην κατασκήνωση του Δήμου Βύρωνα στην Πεντέλη,
Και ξαφνικά βρέθηκε στις  υπαίθριες τουαλέτες των κοριτσιών.
Τα έχασε. Μια συστοιχία θηλικών έκαναν τσίσα τους απέναντί μου.
Και εγώ έκανα τις παρατηρήσεις μου!
Πρώτον. Δεν ήταν όρθιες,
Δεύτερον. Είχαν αυτές τις κάθετες σχισμές, που δεν ήξερα και πως τις λένε.
Τρίτον. Η σφαλιάρα που έφαγα ξαφνικά από μια μεγάλη, 7χρονη.

Μα δεν είχα κάνει τίποτα κακό.
Κακό που μας βρήκε, για τα επόμενα 60-70 χρόνια [κι έχει ο θεός]

Κι εκείνες τις ημέρες η Ρωσία έκανε την πρώτη της δοκιμή της Ατομικής Βόμβας.
Κι ο Ελληνικός Εμφύλος συνεχιζόταν ακόμα στο Γράμμο και το Βίτσι.


Δεν υπάρχουν σχόλια: