Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Ο Πάπας της Αλεξάνδρειας



Γς said
15:
Καμάριζα και η εκκλησία του Αγίου Κωνσταντίνου με τον «άγιο» παπα Νεκτάριο του εκεί.
Και τάμα το είχε κάνει η θεούσα κυρά μου να τον επισκεφτεί για την ”ευλογία” του μετά από μια δύσκολη εγχείρηση που είχε.
Ο παπούλης όμως την έγραψε κανονικά, ούτε που της έδωσε σημασία (λόγω χρώματος της ίσως).
Και τον έπιασα ιδιαιτέρως:
-Βρε ξέρεις ποια είναι αυτή; Κολλητή (τάχα μου) του Αλεξανδρείας και Πάσης Αφρικής. Επικεφαλής της Υπάτης Αρμοστείας της Ορθοδόξου Ιεραποστολής (και άλλα τέτοια ακαταλαβίστιηκα και εντυπωσιακά).
Οπότε πάει και την βρίσκει με ανοικτές αγκάλες:
-Ω Αγαπητή εν Χριστώ αδελφή. Πόσο μεγάλη χαρά νοιώθει η ταπεινότητά μου που μας επισκευτήκατε. Τους θερμούς χαιρετισμούς μου στον (μακαρίτη πλέον, που έπεσε με το ελικόπτερο στο Αγιο Ορος) Πατριάρχη και Πάπα [της Αλεξάνδρειας].

-Μα για ποιον Πάπα μου έλεγε;
-Της Ρώμης

Δεν υπάρχουν σχόλια: