Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Ο Κιντ της Αραβίας


Γς said
Ο Κιντ της Αραβίας φταίει!
Κατέβασα χτες το μεσημέρι την κυρά μου στο Αργος για μια εκδήλωση που έχουν οι θεούσες φίλες της το Σαββατοκύριακο.
Γέμισα με ένα εικοσάρικο το μηχανάκι του e-pass στα διόδια και στην Ελευσίνα στην επιστροφη είχε αδειάσει.
Μονορούφι το πήγαινε-ελα. Ραφήνα-Αργος-Πικέρμι.
Ναι στο Πικέρμι στου Σκλαβενίτη που τα πήρα στο κρανίο.
Ο Κιντ της Αραβίας φταίει!
Διότι τον θυμήθηκα στα Διυλιστήρια της Κορίνθου της Μόμπιλ Οϊλ. Βαρδινογιάννηδες, Τζίγκερ, Βλάσσης Τσάκας, Σαουδάραβες Πρίγκιπες.
Κι άρχισα για πολλοστή φορά να λέω στην κυρά μου πόσο καλά Αραβικά ήξερα, που τα έγραφα κιόλας.
Τρίχες. Ηξερα βέβαια όλα τα γράμματα αλλά πως ανακατεύονται στις λέξεις μόνα σε κάτι σούκραν και αναμπαχέμπακ ήξερα να τα γράφω.
Και να κατεβατά. Τη ζάλισα την γυναίκα. Αυτό γίνεται πάντα με τα ρώσικα μου και τα ιταλικά μου, οπότε το φέρνει εντέχνως στα Σουαχίλι και στα φτωχικά μου Λουγκάντα (ουγκαντέζικα) και το κόβω.
Την άφησα στο Αργος και της είπα να έρθει με το Λεωφορείο την Δευτέρα. Εκτός αν της δώσουν κάνα ντενεκέ λάδι οι φιλενάδες της, οπότε θα πάω να την πάρω.
Και στο γυρισμό θυμήθηκα ότι τελείωσε κι η καπνιστή γαλοπούλα για τόστ, που έχει και λίγο αλάτι. Η Μπον Βιβέρ. Ακου όνομα.
Και σταματάω στο σούπερ μάρκετ. Και είναι ένας μελαψός πελάτης στο ταμείο. Και του αρχίζω:
Ζάγιεκ, Μα χάζα; Και τέτοια.
Χάρηκε κι αρχίζουμε ένα διάλογο σε Αραβικά με προφορά Μσρ (μισίρι-Αίγυπτου) αυτός και Ανατολικής Αττικής εγώ.
Α, το χάρηκα.
Πάντως, ο Κιντ της Αραβίας φταίει!
Διότι αν δεν είχε αρχίσει να μας λέει και να γράφει Αραβικά εδώ, δεν θα είχα αρχίσει να νοιώθω καταπιεσμένος και να εκτονώνομαι με τον πρώτο τυχόντα απ την Σκεντερία [εμεις την λέμε Αλεξάνδρεια. Και μην ξεχάσω στο τέλος να βάλω και το άσμα Αλεξάνδρεια-Ραφήνα].
Και ήρθε η σειρά μας στο ταμείο και έσπρωξα ελαφρώς μια σακούλα του «Επόμενος Πελάτης» για να ακουμπήσω τα πράγματά μου.
Κι εδώ έγινε το κακό.
Ο παιδοβούβαλος της σακούλας έκανε λίγο πίσω για να βγάλει την κραυγή:
-Μπορείς να μην αγγίζεις τις ντομάτες μου;
Ολος ο κόσμος γύρισε να δεί.
Και έγινε χαμός!
Δεν αντέδρασε. Θα με έδερνε αλλά θα τις έτρωγα κι όλας.
-Τι λες ρε άθλιε. Σκέψου να σου πιάναμε και τον κώλο!

Τώρα που το σκέφτομαι μάλλον αντέδρασε έτσι ο ρατσίστας επειδή μας πέρασε και τους δύο για Αραβες.
[Εχω και το χρωματάκι μου]
Πάντως κάποιος πρέπει να φταίει.
Ο Κιντ της Αραβίας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: