Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

L'Arca di Noe



Ο φίλος μου ο Νίκος Ξ. αναφέρεται σήμερα στο FaceBook στον Utnapishtim.
Ο Ουτναπιστίμ, ήταν γιος του Ουμπάρα από την πόλη Σουρουππάκ, και σχετίζεται με την Ασσυριακή εκδοχή του κατακλυσμού.

Και θυμήθηκα τον θείο Δευκαλίωνα τον άντρα της θείας μου της Σοφίας, της αδελφής του πατέρα μου. Θυμήθηκα την γραβάτα που μου έλεγε όταν ήμουν μικρός, ότι θα μου έφερνε στο γάμο μου. Και γραβάτα δεν είδα, όπως και κανένα άλλο δώρο. Παντρεύτηκα ξαφνικά και ήμουν ο μόνος απ την πλευρά του γαμπρού σε έναν κατάμεστο Προφήτη Ηλία στο Παγκράτι από το σόι και ις φίλες της δικιάς μου. Δεν κάλεσα κανέναν και κανείς από τους δικούς μου δεν έμαθε για το γάμο πριν την τέλεση του.

Τέλος πάνων.
Δευκαλίων η ελληνική εκδοχή του Νόε της Βίβλου και του  Επους του Γκιλγκασμές.
Δεθκαλίων στην Ελληνική Γένεση. Στην Βιβλιοθήκη του Απολλοδώρου που  περιγράφει την ελληνική μυθολογία, ιδιαίτερα σημαντικό έργο γιατί, μαζί με τη «Θεογονία» του Ησίοδου, την Ιλιάδα και την Οδύσσεια, δίνουν μια πολύ καλή και λεπτομερή εικόνα των ελληνικών μύθων για τους θεούς και τους ήρωες.

Όταν στη Θεσσαλία βασίλευε ο Δευκαλίωνας, ο Δίας αποφάσισε να καταστρέψει το γένος των ανθρώπων. Ο Δευκαλίωνας πληροφορήθηκε από τον πατέρα του, Προμηθέα, για την επερχόμενη καταστροφή και έτσι κατασκεύασε ένα πλοίο – το λες και «Κιβωτό». Εκεί, έβαλε εφόδια για να μπορέσουν να επιβιώσουν και επιβιβάστηκε μαζί με τη γυναίκα του την Πύρρα..

Κάποτε, όταν οι βροχές που έστειλε ο Δίας σταμάτησαν, το πλοίο του Δευκαλίωνα προσάραξε ή στην κορφή του Παρνασσού ή στον Άθω της Χαλκιδικής ή στο όρος Όθρυς στη Θεσσαλία. Ο Δευκαλίων και η Πύρρα αποβιβάστηκαν και έκαναν θυσία στον Φύξιο Δία. Για να αναγεννηθεί το ανθρώπινο γένος, ξεκίνησαν να πετούν πέτρες πίσω από την πλάτη τους: Ω του θαύματος, οι πέτρες που πετούσε ο Δευκαλίωνας μεταμορφώνονταν σε άνδρες, ενώ εκείνες που έριχνε η Πύρρα γίνονταν γυναίκες.
-Πύρρα!
-Λέγε τι θέλεις;
-Τίποτα. Ηθελα να δώ Πύρρα αν πήρα  όλα τα ζώα στο πλοίο.

Όχι. Ο Δευκαλίων άλλα ζώα, λέμε τώρα,  δεν πήρε μαζί.
Αυτό είναι από το άλλο πλοίο. Την κιβωτό του Νώε.
Την Arca di Noè

partirà
la nave partirà
dove arriverà
questo non si sa
sarà come l'Arca di Noè
il cane il gatto io e te
un toro è disteso sulla sabbia

Δεν υπάρχουν σχόλια: