Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή 31 Μαΐου 2015

Το καζανάκι



Γς said
158:
Κι ήταν ευγενέστατος ο υδραυλικός που είχε έρθει να αλλάξει το καζανάκι στο μπάνιο του γιου μου όταν έμενε στην οδό
Oudry στο Παρίσι.
Εμένα όμως δεν μου άρεσε η φάτσα του και οι μαλαγανιές του.
Τους έλεγαν να τον προσέξουν αν θα κάνει σωστά τη δουλειά του, μα αυτοί με έβρισκαν υπερβολικό.
Τελικά ο άνθρωπος τελείωσε τη δουλειά του, πήρε το παλιό καζανάκι και έφυγε.
Και πολύ στεναχωριόμουν που δεν του έπιασα κάποια κακοτεχνία, κάποια μπαμπεσιά.
-Μα τον έκοψα σας λέω! Ηταν κουφάλα. Είχε καταλάβει ότι τον είχα μυριστεί γι αυτό ήταν άψογος.
Τέλος πάντων. Και μας πήγε η νύφη μου σ ένα Λιβανέζικο εστιατόριο εκεί δίπλα στην οδό Reine Blanche.
Δεν μου είχε περάσει κι ακόμα θα το σκεφτόμουν αν δεν πέφταμε πάνω σε ένα καζανάκι.
Ηταν το δικό μας παλιό καζανάκι! Το είχε ξεφορτωθεί ο άθλιος, πάνω στο πεζοδρόμιο δίπλα στο μαγαζί.

-Τι σας έλεγα; Εχω μύτη εγώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: