Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή 7 Ιουνίου 2015

Το γραμμάτιο


Γς said
359:
Συναλλαγματική, γραμματια και τέτοια, Και δεν ήξερα τι και πως.
Και φοιτητές με την δικιά μου είπαμε να πάμε στην έκθεση Θεσσαλονίκης το 1968.
Και το έμαθε ο φίλος μας ο κ. Θωμόπουλος που έκανε φροντιστήριο η δικιά μου στο γιό του και μας δίνει τα κλειδιά του σπιτιού του στις 40 Εκκλησιές για να μείνουμε εκεί..
Να του φέρουμε λέει και τους λογαριασμούς που θα έχουν μαζευτεί κάτω απ την πόρτα.
Α, και κάτι ακόμα. Να πάω και ένα γραμμάτιο σε έναν κ. Σταυρόπουλο..
Και πήγα για το γραμμάτιο
-Ο κύριος Σταυρόπουλος;
-Δεν είναι εδώ [ο ίδιος ήταν]. Τι τον θέλεις;
-Για ένα γραμμάτιο.
-Θα του το δώσω εγώ, μόλις έρθει. Και πάει να μου το πάρει από τα χέρια.
Γάτα όμως η δικιά μου.
Τον πρόλαβε


Δεν υπάρχουν σχόλια: