Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 24 Μαΐου 2016

In case of fire


Γς said
258:
Και χτυπάει ο συναγερμός μέσα στα άγρια μεσάνυχτα και βρεθήκαμε στο πεζοδρόμιο με τις πιζάμες και ξυλιάσαμε απ το κρύο σε ένα ξενοδοχείο στο Πάντινγκτον.
Και ήταν λάθος και ξαναγυρίσαμε στα κρεβατάκια μας.
Και ξαναχτύπησε τα χαράματα. Και πάλι τα ίδια.
Όταν όμως ξαναχτύπησε δεν έφυγα.
Και δεν υπήρχαν και Σόσιαλ Μίντια τότε να πω τον πόνο μου.
Και άνοιξα τα ντοσιέ μου να διαβάσω για κάποιο συνέδριο της επομένης,
Με άτσαλες κινήσεις. Κι όπως ξεφύλλιζα βίαια πιάστικε το δαχτυλό μου σε ένα μεταλλικό έλασμα.
Και έτσι γνώρισα και το Νοσοκομείο της Κουίν Αν, που μου το έραψαν.
Κι ήταν κι η εποχή της HIVμάνιας τότε κι ο φίλος μου ο Ζαν Πετί στο συνέδριο μου επέστησε την προσοχή.
-Από το έτσι το έπαθα ρε Ζαν [και του έκανα πως ξεφύλλιζα γρήγορα τα χαρτιά] και όχι από το έτσι:





Δεν υπάρχουν σχόλια: