Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 25 Μαΐου 2015

Ονειρα



Γς said
Σε καλό σας σήμερα.
Ο ένας λέει συνηθίζει να επισκέπτεται νεκροταφεία, ο άλλος τη βρίσκει στις κηδείες.
Αμάν φτου, φτου [ο Γς φτύνει τον κόρφο του]
Κι είχα έναν άσπονδο φίλο που του είχα υποσχεθεί ότι θα του έκανα τη ζωή πατίνι.
Τρίχες, απλώς την έβρισκα ώρες ώρες με διάφορα καταχθόνια σχέδια και εκδικητικές φαντασιώσεις.
Και τι μου κάνει το κάθαρμα;
Πεθαίνει από συγκοπή καρδιάς, έτσι στα καλά καθούμενα.
Το πόσο στεναχωρήθηκα δεν λέγεται που ο Χάρος μου τον άρπαξε!
Κι απόψε το βράδυ να τον στο όνειρό μου. Ζωντανός, δεν είχε πεθάνει λέει.
Ηταν μόνο λίγο αδυνατούλης.
Και να του λέω, πόσο είχα λυπηθεί όταν νόμιζα ότι πέθανε.
Κι απάνω που άρχισα να ξεσκονίζω πάλι τα διάφορα σενάρια για τα βασανιστήρια που θα τον υποβάλω, διαπιστώνω ότι ήταν όνειρο.
Πάλι μου ξέφυγε…
Και μετά ήρθαν άλλα όνειρο, δεν τα θυμάμαι.
Θυμάμαι μόνο ένα που είχε μια παλιά γκόμενα και φτιάχτηκα.
Την άφησα λέει για να πάω κάπου. Κι ήμουν άνετος και αεράτος με τον κόσμο. Μόνο που ο αέρας που ένιωθα ήταν ανίσως κατανεμημένος.
Από την μέση και κάτω.
Φόραγα πουκαμισάκι, γραβάτα, σακάκι, αλλά όχι παντελόνι και εσώρουχο κι ο ποπός μου κρύωνε.

Τι να σημαίνει άραγε;

Δεν υπάρχουν σχόλια: