Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2015

Ο Αγαπούλας



Γς said
47:
>Θυμηθείτε, τον Μάκαρο: φυγόδικος και καταζητούμενος
Ο Μάκαρος-Αγαπούλας κα οι “αναζητήσεις” του:

Δύο μεγάλες «αδελφότητες» θρησκευτικές υπάρχουν στην Ελλάδα.
Η Ζωή και Ο Σωτήρ.

Τις έχω τιμήσει και τις δύο με μία και μοναδική επίσκεψή μου στην κάθε μία.
Για την Ζωή σας
 έχω ξαναμιλήσει.
Να τώρα και για τον Σωτήρα:
Με είχε προσκαλέσει ένα μέλος του σε κάποια λειτουργία τους. Αγαπητός φίλος και συνάδελφος, που δεν ήξερε τι σιγανοπαπαδιά ήταν ο Γς.
Πήρα λοιπόν το 2/3 της πιτσιρικαρίας μου και πήγα.

Ο μεγάλος με το που μπήκαμε πατάει ένα ρέψιμο που όλοι γύρισαν να μας κοιτάξουν.
Γύρισε κι ένας ακριβώς μπροστά μας. Κι ο μεσαίος μου τα έχασε.
-Ξέρεις ποιος είναι αυτός; Μου λέει.

Ηταν η εποχή που όλη η Ελλάδα τον έψαχνε, για ένε σωρό αιτίες.
Κάτι με τραυματισμούς στην Αίγλη Ζαππείου. Κάτι με μπιστολάκια, με λαθραία, με λαθρεμπόριο χρυσού, με, με…

Δεν τον έβρισκαν όμως πουθενά (έλεγαν). Είχε ανοίξει η γη και τον είχε καταπιεί (έλεγαν).

Και να! Ηταν μπροστά μας. Και με παρέα, δυο τρεις νοματέους. Ενας απ αυτούς ήταν και βουλευτής. Πρωτοκλασάτο μέλος κόμματος. Και υπουργός κατά συρροήν, τα 20 επόμενα χρόνια

Δεν υπάρχουν σχόλια: