Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο, 9 Μαρτίου 2013

Newark



  

Λοιπόν πιτσιρικάς ήμουν με μια κυρία που μου έλεγε το εξής  εξωφρενικό:Οτι είχε ένα γκόμενο που πήδαγε τον ατλαντικό για να την πηδήξει. Που να ήξερα ότι αργότερα θα έκανα τα ίδια. Φλασιά, διαβατήριο, ταξί, αεροδρόμιο. Κι σε 10 ώρες η διαφορετική μυρωδιά των υδρογονανθράκων στην άλλη ακτή.
Στο διάβολο, αυτά μένουν!
Και που λέτε βούταγα μέσα στην Αμερική και το 747 της Φεντεξ με τα δέματα και τα γράμματα που έπαιρνε και καμιά δεκαριά επιβάτες χωρίς αποσκευές κλπ με συμβολικό εισιτήριο μερικά δολάρια.
Με άφηνε στο Νιούαρκ και αγωνιζόμουν να βρω μες τα άγρια μεσάνυχτα μέσο για να πάω στη ΝΥ.
Και βλέπω μια φορά ένα μαύρο παιδί, παιδί τζιμάνι, μες το μαύρο σκοτάδι να με κοιτάζει (είχα και λεφτά πάνω μου). Με το που έκανε να έρθει κοντά μου τον πρόλαβα. Τον βούτηξα, τον αγκάλιασα.
–Μαν ντου γιου χεβ ε μποξ, έχω τρεις μέρες να φάω και τέτοια.
Τρόμαξε να απαλλαγεί, βρίζοντας. Αλλά μαχαιράκι δεν είδα…




Δεν υπάρχουν σχόλια: