Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Πουτάνες.



Κάθομαι με τη βουλγάρα μου Μ. στου Σάββα στο Μοναστηράκι. Πανεπιστημιακιά. Φιλενάδα κοντά 15 χρόνια. Σαν αδελφή και βάλε την έχω πια. Αθήνα, Σόφια, Παραλία Κατερίνης, Σαντορίνη, Μπουργκάς κτλ. Καλά είμαι και γλυκούλης. Την αγαπούνε και τα παιδιά, την θεωρούνε της οικογένειας. Κι ήταν αυτή μαζί με την κόρη μου που σήκωσε όλο το βάρος της πολύμηνης νοσηλείας της μακαρίτισσας [Νο1] πρώην μου. Την αγαπούσε κι αυτή. Ένας άγγελος σκέτος. 
Τέλος πάντων στου Σάββα. Εξω στο δρόμο που είναι γεμάτος τραπέζια του Σάββα του Θανάση του Μπαιρακτάρη. Μπυρίτσες σις κεμπάπ και τέτοια. Μιλάμε βουλγάρικα και εγγλέζικα αλλά το μάτι μου είναι με τρόπο δίπλα σε ένα μανούλι γύρω στα 18. Είναι με έναν πενηντάρη και λένε τα διάφορα. Προσπαθώ να καταλάβω τι τρέχει. Στην αρχή νόμισα ότι είναι καθηγητής της γιατί μιλάνε για Ομηρο, Γιουριπίδη, Σώκρατες και τέτοια. Αυτή σίγουρα είναι ελληνίδα κι αυτός μάλλον Γερμανός με άθλια προφορά στα αγγλικά. Γρήγορα κατάλαβα ότι κάνει επίδειξη των γνώσεών του στη φοιτητριούλα που θα του είχε πει ότι σπουδάζει κάτι ανάλογο. Σε μια στιγμή το χόντρυνε το παιχνίδι αυτός. Δεν κρατιόταν άλλο. Η μπύρα του είχε φουσκώσει την κύστη και όλη την περιοχή της. Κι αυτή τον ενεθάρρυνε παθιάρικα. Ρώτησε που μπορούν να πάνε κι αυτή του είπε ότι είναι πολύ κοντά και φύγανε βιαστικά.
Και θυμήθηκα στη Σόφια όταν ζούσε ακόμη η μάνα της Μ και δεν μπορούσα να μένω σπίτι της, που έμενα στο Μπουλγκάρια, που μου έλεγαν στα ελληνικά αν θέλω κανένα κοριτσάκι. Κάποια μέρα δέχτηκα και μου φέρανε τρία μικρά να διαλέξω. Ότι έκανα ήταν για εμπειρία. Και μια άλλη φορά ήταν η Γκάμπριελ φοιτήτρια Μαθηματικών. Μιλούσαμε ώρες για διάφορα στα μαθηματικά. Ηταν πανέξυπνη. Δεν ήθελα τίποτε άλλο αλλά στο τέλος δεν κρατήθηκα. Ηταν οι δύσκολες στιγμές της Βουλγαρίας -15 βαθμοί και καμιά πολυκατοικία δεν είχε πετρέλαιο.
Η σειρά μας τώρα, και χωρίς πετρέλαιο και με πρόθυμες ημεδαπές Γκάμπριελ.
Α και στην Κύπρο τι ήταν αυτό; Πόσες αλλοδαπές στα μπαρ κτλ. Τότε.
Φοβάμαι ότι και εκεί ο τουρισμός θα αρχίζει να εμφανίζει μια μετατόποιση προς το ροζ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: