Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Η λίστα του Κάκτου.



Πιτσιρικάς είχα μια λίστα, ένα worksheet, που πολύ αργότερα έμελλε να εξελιχθεί και σε μορφή Excel (μετά από τα διάφορα SQL, Oracle, dBASE, FoxPro κλπ).

Εκεί λοιπόν τις είχα όλες! Τις νυν,  τις πρώην, αλλά και τις επόμενες.
Με διαβαθμίσεις και διάφορους κωδικούς που μόνο εγώ γνώριζα.
Α π.χ. ήταν η ανωτάτη κατηγορία. Που πιο πάνω δεν γίνεται.
Β η κατηγορία των  “στο τσάχ” της κατηγορίας Α. Μόλις λίγα cm από το κρεββάτι.
C αυτές που ήγγικε η ώρα ίνα κτλ.
D, E, F. G, H, .. Μέχρι και την τελευταία κατηγορία.  Αυτών που συνήθως δεν είχαν ιδέα ότι ήταν  ήδη προγραμμένες. Στη λίστα του Κάκτου.

Και τι σπέσιαλ worksheet θα ήταν αν ήταν μόνο στον υπολογιστή μου.
Ηταν συνεχώς και στο μυαλό μου.
Με τι χαρά θυμάμαι έσπευδα να το ενημερώσω για κάθε αλλαγή.
Από G σε F, από E σε D. Καμιά φορά ήμουν τυχερός και πηδάγαμε καμία κατηγορία.
Κοπιαστική δουλειά  αλλά άξιζε να βλέπεις το εφίσιενσυ των σεξ οριεντέϊτιντ αλγορίθμων μου.


Αυτή εδώ π.χ. με έκανε να πάρω ταξί για να πάω σπίτι της’ Δεν μπορούσα να οδηγήσω απ την συγκίνηση. Ποια συγκίνηση; Μου τηλεφώνησε και κατάλαβα ότι εκείνο το βράδυ θα σπάζαμε κάθε προηγούμενο ρεκόρ: Από G σε Α !

Δεν υπάρχουν σχόλια: