Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2013

Fly-Fi




Γς
 είπε
15 @ Alexis
>Ο Εθνικόφρων τι έγινε ρε παιδιά;

Πράγματι έχει εξαφανιστεί ο φίλος μας ο Μέγας Ευεργέτης του παρόντος Ιστολογίου.
Ελπίζω να είναι καλά εις το “στερούμενον Διαδικτύου ερημητήριόν” του.
Τον ζηλεύω, αν όντως υπάρχει τέτοιο ερημητήριο.


Μου πήρε κάποτε πολύ καιρό να καταλάβω ότι ήταν η απόσταση αυτό που με έκανε να αλλάξω σύντροφο. 4 χιλιόμετρα, ιερά οδός, ποτάμι, σε μερικά λεπτά τα μεσάνυχτα που αποφάσιζα ν αφήσω τους υπολογιστές μου και να πάω για ύπνο.


30 χιλιόμετρα η άλλη διαδρομή από τον τότε παλιόδρομο της προ Αττικής οδού, που διαρκούσε πολύ ώρα.
Αυτή η απόσταση ήταν το φάρμακό μου. Ηταν η μόνη στιγμή που έμενα μόνος με τον εαυτό μου. Καθάριζα το μυαλουδάκι μου. Εβαζα κάποια τάξη.


Άλλο να θέλεις και άλλο να μην μπορείς να κάνεις διαφορετικά.
Όπως το αεροπλάνο. Θέλεις δεν θέλεις, θα ασχοληθείς με τον εαυτό σου, με τα προβλήματά σου,  με τα πλάνα σου, μέσα στα αεροπλάνα σου.
Ναι, ήταν η πτήση ένα “στερούμενον Διαδικτύου ερημητήριόν”.

Και ξαφνικά σκάει το τσάμπα Fly-Fi γμτ ατυχία μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: