Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Εγώ ο Κλαύδιος


Γς said
201:
> «Εγώ ο Κλαύδιος»
Και είναι πρόβλημα. Οι σειρές του BBC και άλλων. Ιστορικά, παιδικά, τραγουδιστικά, οικολογικά. Οτι θέλεις,
Και τα φιλμ βεβαίως βεβαίως.
Χιλιάδες, πολλές τα
CD και τα DVD, Τρέλλα η συλλογή τους από τις εφημερίδες.
Τώρα είναι σαν τους σκελετούς στα ντουλάπια. Κανείς δεν θέλει να τα δει.
Ενας φίλος μου τα πέταξε και ησύχασε.
Εγώ που αγόραζα μανιωδώς μουσικά τοιαύτα, ένα πολύ μικρό τους μέρος το έχω αναπτύξει σε μερικά δωμάτια δίπλα στα βιβλία στις βιβλιοθήκες.
Εχουν ωραίες ράχες και θέματα οι κασετίνες τους και φτιάχνεσαι.
Κι όσο σκέφτομαι που πρόσεχα μην μου σουφρώσουνε κανένα.
Τώρα ούτε σαν ιριδίζοντα σκιάχτρα δεν τα κρεμάμε για τα περιστέρια στα λουλούδια μας

Δεν υπάρχουν σχόλια: