Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

Πίσω από κάθε επιτυχημένο άντρα



Γς said

«Συχνά, ένας σπουδαίος άντρας χρωστάει την επιτυχία του στην πρώτη του γυναίκα, και τη δεύτερη γυναίκα του στην επιτυχία του»
Ο Κρίστιαν Μπάρναρντ.
Ανειδίκευτος γιατρουδάκος παντρεύτηκε την νοσοκόμα Αλέττα Γερτρουίδα Λου, που του έκανε 2 παιδιά και τον βοήθησε να γίνει μετά 20 χρόνια ο πρώτος που έκανε μεταμόσχευση καρδιάς.
Και τότε χωρίζει και παντρεύεται μια πολύ πολύ νεότερή του [και κληρονόμο τεράστιας περιουσίας] Κι αυτή 2 παιδιά και τον πούλο μετά 20 χρόνια.
Υπάρχει και τρίτη. Μοντέλο που μόλις είχε κλείσει τα 17 της. Κι αυτή 2 παιδιά κι αυτή τον πούλον μετά 12 χρόνια.


Και μου έλεγε η σύζυγος ενός διασήμου.

-Σε σένα οφείλω το μόνο χειροκρότημα της ζωής μου.

Ηταν στην αίθουσα εκδηλώσεων του Πανεπιστημίου Αθηνών που το τιμώμενο πρόσωπο ήταν ο δικός μου.
Το λιβάνισμα πήγαινε σύννεφο. Συναγωνισμός γλειψίματος. Μέχρι που είπα να πω κι εγώ κάτι:
-Κι όσο σκέφτομαι ότι σήμερα πιθανόν να μην ήμασταν εδώ αν δεν υπήρχε δίπλα του όλο αυτό το διάστημα η Αννα [ονομα αλλαγμένο, η γυναίκα του].
Και έγινε του σώσε.
Εκτός από έναν δικό μας περίεργο τύπο, που… ζήλεψε το ευφυολόγημα.
Και πόσο πρωτότυποι είναι αυτοί οι γλείφτες πανεπιστημιακοί:

Λίγο καιρό αργότερα σε μια άλλη ανάλογη εκδήλωση στην Ακαδημία Αθηνών σηκώθηκε φουριόζος ο τύπος [για να με προλάβει ίσως ;) ]  και του έκανε το ίδιο ακριβώς σχόλιο 

Δεν υπάρχουν σχόλια: