Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

Οι τζιτζικίνες


Γς said
95:
>οι τζίτζικες πρέπει να είναι πολύ ευτυχισμένοι, διότι οι τζιτζικίνες δεν έχουν φωνήν!
Κι ο Γς αυτές τις μέρες, που έχει χάσει τη φωνή της η σύζυγός του.
Γνωστή περίπτωση προσβολής των γυναικείων φωνητικών χορδών, δυστυχώς όμως όχι κατά αρκούντως τακτά χρονικά διαστήματα.
Για να μου πει κάτι έρχεται στους 10 πόντους απ το αυτί μου και μου το ψιθυρίζει!
Μέγκλα!
Κι όταν της απαντάω και μού΄ρχεται να της μιλήσω κι εγώ ψιθυριστά θυμάμαι τον φίλο μου τον Κώστα που ήταν υπεύθυνος για τα ηλεκτρονικά μηχανήματα [Χιούλε Πάκαρντ και τέτοια] στο Ράδιο Καραγιάννη στην Κλαυθμώνος.
Ολοι φώναζαν στο κισέ του πόστου του, μέχρι που άρχισε να μιλάει ψιθυριστά υποδυόμενος φαρυγγίτιδα ή δεν ξέρω τι άλλο.
Αυτό ήταν:
Ολοι κατέβασαν τους τόνους κι του μιλούσαν χαμηλόφωνα.
-Τι μηχανή είναι αυτή μωρή κουφάλα;
-Σκάσε ρε!
[ψιθυριστά και εγγαστρίμυθα]

Δεν υπάρχουν σχόλια: