Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2015

Aloe vera


Γς said

Ο θεός να σε φυλάει από παλιά πουτάνα και καινούργια ντίλερ [όχι ταπγουερ, αλλά αλόης].
Παραθέριζε μαζί μας και μου είχε κάνει εντύπωση ότι όλο διπλάρωνε την κυρά μου.
Κι όταν μου είπε η δικιά μου ότι την ήθελε το απόγευμα κάτω στο λόμπι του κυριλέ ξενοδοχείου, τα πήρα.
-Τι διάολο σε θέλει;
-Δεν μού’ πε.
Πάω λοιπόν και εγώ μαζί της.
Και τι να δω; Εντυπα για την αλόη. Και κάνα δυο ακόμη τύποι. Ο ένας ήταν ο πατέρας της. Μια άλλη ήταν παλιά ντίλερ που την εκπαίδευε.
Κι αρχίζει να μας λέει για τις θαυματουργές ιδιότητες του φυτού.
Της Αλόης Βέρα

Πόσιμη και καλλυντική για το αδυνάτισμα και άλλες νόσους. Στην καλύτερη τιμή, δωρεάν παράδοση.
Προσπάθησα να πάρω την κυρά και να φύγουμε. Δεν μας άφηνε. Να μην χάσουμε την ευκαιρία και τέτοια. Μας έκανε και έκπτωση.
Τελικά μάζεψα μερικά προσπέκτους. Ορκίστηκα κυριολεκτικά, ότι θα παραγγείλουμε μόλις τα μελετήσουμε στην Αθήνα κλπ κλπ. και την κάναμε με ελαφρά πηδηματάκια

Παναγία μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: