Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Audition


Γς said

Και που λέτε μήνυσα σήμερα τον δράστη της προ προ χθεσινής άδικης επίθεσης εναντίων μου
και μου έδωσαν ένα χαρτί για να πάω στην ιατροδικαστική υπηρεσία.


Πήγα λοιπόν και δυο νεαρές ιατροδικαστίνες αποτύπωσαν σε μια κόλα χαρτί όλα τα εξωτερικά ευρήματα.
Θλάσεις, ράμματα, μώλωπες.
Μετά μου έβγαλαν το πουκάμισο κ
αι άρχισαν να φωτογραφίζουν τους μώλωπες στην πλάτη μου τα αιματώματα και τα οιδήματα.

Και μετά [και μετά] μου είπαν να τα κατεβάσω κανονικά [ή σχεδόν κανονικά]
Για μια στιγμή δίστασα αλλά μετά θυμήθηκα ότι δεν μου είχε πει η μαμά κάτι το απαγορευτικόν στην περίπτωση νεαρών κοριτσιών και υπάκουσα.

Αυτά. 

Και με τούτα και με τα άλλα τελείωσα και μου είπαν να ντυθώ.

Τις ευχαρίστησα και την ώρα που έφευγα τις ρώτησα ποτε βγαίνουν τα αποτελέσματα και αν θα με ειδοποιήσουν σχετικώς.

Μωρέ κατάλαβαν !


1 σχόλιο:

Γ.Σούρδης είπε...

Αλήθεια έγινε ? Ενημερωσέ με.