Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Πέμπτη 24 Ιουλίου 2014

Ιπποκράτειος Ορκος.




Και θυμηθήκαμε με τον Ηλία την εισήγησή του σ εκείνο το συνέδριο, που μίλησε και η Ειρήνη, η θεούσα κυρά μου,  για τους εξελικτικούς που συμβαίνει να είναι και βαθειά θρησκευόμενοι. Εγώ προσπάθησα να πω μερικά πράγματα για τον ευφυή σχεδιασμό, που μάλλον για την εξάπλωση των Μογγόλων εξελήφθη.

Αν όμως κάτι έχει μείνει από εκείνο το συνέδριο ήταν ο ιατροδικαστής, ο καθηγητής  Σαμουήλ Ντούγκου. Κι όχι βέβαια μόνο γιατί μας γύρισε σε όλη τη γκουρμέ και γλυκιά Θεσσαλονίκη (μέχρι και τρίγωνα Πανοράματος μας φίλεψε για το ταξίδι της επιστροφής). Ηταν για τη μάχη που έδωσε στο ντιμπέϊτ που προέκυψε από τις θέσεις που υποστήριξαν κάτι Βέλγοι σχετικά με τον Ορκο του Ιπποκράτη.
Κι ήταν τόσο συγκινητικό να τους βάζει στην θέση τους ένας Ελληνας Κενυάτης Ιατρός!
Και μετά είπαμε για τη Σοφία που σχολίασε στη λίστα τα περί αλλαγής του όρκου στην Τουρκία με όρκο στον Αλάχ από κάποιο πρύτανη.

Και να ξανά μανά περί του όρκου. Και κάποτε το εξαντλήσαμε και τελείωσε το επισκεπτήριο και έμεινα μόνος με το μικρό λάπτοπ που μου άφησε η κόρη μου. Προσπαθώ να ενεργοποιήσω την σύνδεση με το στικάκι, όταν ήρθε να με βοηθήσει ένας άλλος τρόφιμος της Καρδιολογικής.

-Μπράβο. Ευχαριστώ. Κάποια σχέση μ αυτά;
-Όχι, μουσικός είμαι.

Και ρίχνει το όνομά του στο Γκούγκλ.
Θωμάς Μπακαλάκος - Ιπποκράτειος Όρκος (Ηρώδειο)

[Ξανά μανά]




1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Τι μου θύμησες
https://www.youtube.com/watch?v=b1SYG7G9Nb0
ύμνος αγάπης
να είσαι καλά
Γιώργος