Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Ο Σημίτης



Καλά ότι ο αριστερός είναι φτυστός Αλέν Ντελόν στα νιάτα του [εντάξει στα νιάτα τους] δεν το συζητάω,
Κι ο άλλος όμως δεν φέρνει λίγο του Σεφερλή;



Εμένα τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε.
Και ωραία ιδέα οι μεγάλες φωτογραφίες από παλιές επιτυχίες του Ελληνικού Κινηματογράφου στους τοίχους του εστιατορίου του Σκλαβενίτη στην Νέα Χαλκηδόνα.




Ομως χτες στο Μοναστηράκι που περιμέναμε με την κυρά μου την κόρη μου, την ώρα που έκανα ένα αστείο στη μαρίδα που ήταν εκεί στην πλατεία, μου την βγήκε άγαρμπα [και αναίτια] ο …Σημίτης.
Λόγω τιμής με επίπλωσε  [επίπληξε ήθελα να πω αλλά ο κ. Σπελ Τσέκερ  μου το άλλαξε]. Τα έχασα. Ηταν η ίδια η χαρακτηριστική φωνή του. Γύρισα και έπαθα σοκ. Του έμοιαζε κιόλας.


Δεν του μοιάζει; [τον πήρα φωτογραφία, με τρόπο, για πάρτι σας]

Δεν υπάρχουν σχόλια: