Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2014

Ρατσιστικά

Γς said


255:
> αλλά συνέβη, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν σήμεραανισότητες νοημοσύνης μεταξύ φυλών ή πληθυσμών.
Ο καθηγητής μου M. Nei είχε ασχοληθεί συστηματικά με την γονιδιακή σύσταση των φυλών. Τόσο που ξαφνικά έφτασαν τα κανάλια της Αμερικής στο εργαστήριό μας.
Τι είχε συμβεί;

Δεν είχε περάσει ούτε ένα 24ωρο καλά καλά που είχε απολυθεί από κάποια ομάδα στην Καλιφόρνια ο προπονητής της (Ελληνικής καταγωγής). Κι ο λόγος ήταν ο εξής:
Τον ρώτησαν οι δημοσιογράφοι αν έχει παρατηρήσει ότι οι μαύροι είναι καλοί ως παίκτες αλλά όχι ως προπονητές.
-Όχι δεν το έχω παρατηρήσει.
-Μα το ποσοστό των μαύρων προπονητών είναι μικρο. 
–Ετυχε.
-Μήπως δεν τα καταφέρνουν γιατί χρειάζεται μυαλό; 
-Δεν νομίζω.

Μήπως έτσι μήπως αλλιώς κάπου την πάτησε και απάντησε 
-Maybe. 
Τον σχόλασαν αμέσως.

Κι άρχισαν τα κανάλια να ρωτούν τον καθηγητή Nei.

-Εσεις που έχετε μελετήσει τη γενετική των φυλών συμφωνείται ότι οι Κοκέσιανς είναι πιο έξυπνοι απ τους Αφρο-Αμέρικανς.

-Δεν το έχω ερευνήσει.

Η ερώτηση άλλαζε, αλλά αυτός εκεί, με τη βελόνα κολλημένη.

-Δεν το έχω ερευνήσει.

Επεσαν όλα τα κόλπα και τερτίπια της δημοσιογραφικής καπατσωσύνης, αλλά τίποτα.
Και τελικά πάπαλα.

-Ευχαριστούμε προφέσορ για τον χρόνο σας.

-Δεν το έχω ερευνήσει, ούπς, μάι πλέζερ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: