Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

Agnes Baltsa



Γς said
98:
>Πιθανόν να είχατε βρεθεί στο Τέξας την ίδια περίοδο.
Πιθανόν αλλά δεν την ξέρω. Θα μπορούσα όμως να σου μιλήσω γι αυτήν, όπως έκανα κάποτε για την Αγνή Μπάλτσα. Γνωστή στο Χιούστον, άγνωστη όμως σε μένα. Ντρέπομαι αλλά το λέω: Αυτό το Agnes Baltsa δίπλα σε Carmen, Don Carlo, και σε ονόματα όπως José Carreras, το είχα εκλάβει ως μεξικάνικο, σπανιόλικο, αλλά ούτε και μου είχε περάσει από το νου ότι ήταν ελληνίδα. Αλλωστε εγώ τότε …διάβαζα Χριστοδουλικώς.

Οπότε μια μέρα σε μια συζήτηση για Houston Grand Opera λέει η μακαρίτισσα κυρά μου. -Ο Τζων ξέρει περισσότερα για την Γκρικ Αγκνες Μπάλτσα. Τι να κάνω κι εγώ, αρχίζω να λέω για την γιάνκ γκρικ σοπράνο που είναι σπουδαία, αγαπητή και έχει κι ένα ιδιαίτερο στυλ οβ περφόμανς και άλλα τέτοια. Η γιάνκ γκρικ σοπράνο, που ήταν όμως …συνομήλικη μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: