Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Τρέλα


Τώρα με το θέμα της ψυχιατρικής εξέτασης των πιλότων θυμήθηκα και την δική μου εξέταση κατά τον διορισμό μου στο Δημόσιο.

Γς said
1975. Ηταν η τελευταία μέρα που έπρεπε να καταθέσω τα χαρτιά μου για διορισμό στη Σχολή.
Εξετάσεις από παθολόγους, ακτινογραφίες φτάνω και στον τρελογιατρό, ο οποίος όμως δεν υπογράφει αν δεν του δείξω το απολυτήριο στρατού.

-Βρε χρυσέ μου, που να το βρώ τώρα; Δεν προφταίνω. Πρέπει να καταθέσω τα χαρτιά μέχρι το μεσημέρι.
-Να υπογράψω ότι είσαι καλά και να έχεις πάρει απαλλαγή λόγω τρέλας; Δεν γίνεται.
Και μου ήρθε μια φλασιά. Ετοιμάζαμε μια εργασία με την φίλη μου τη Χριστίνα Ζιούδρου στο Δημόκριτο με έναν γιατρό στο νοσοκομείο τους (Αιγινήτιο).

-Είμαι πολύ φίλος του Καρατέτοιου.
-Α, τότε αλλάζει.
Και μόλις υπέγραψε μου λέει:
-Τον ξέρεις καλά;
-Ε,…ναι!
Ηταν ο ίδιος.


Δεν υπάρχουν σχόλια: