Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Γαϊδούρια



Γς said

Ακούω τώρα στο MEGA την μαύρη γιατρό που μήνυσε [και καταδικάστηκε χτες] έναν που της είπε για σαπούνια και Χίτλερ. Λέει ότι κακώς νόμισε ο ασθενής ότι τον πίεσε φορτικά να κάνει γρήγορα, διότι τάχα μου ήταν σοβαρή η περίπτωση του και έπρεπε να κινηθεί για να μην πάθει αναφυλαξία και τέτοια
Χμ… Μου θυμίζει λίγο μερικούς γιατρούς που φέρονται απρεπώς σε γριούλες και γεροντάκια.
Και από την άλλη, πόσα και πόσα δεν ακούνε οι γιατροί από ασθενείς που έχουν χάσει την ψυχραιμία τους απ τον πόνο και τον φόβο.
-Την μάνα σου, τον πατέρα σου, το σπίτι σου κι όλο σου το σόι.
Αλίμονο αν όλοι αυτοί έστελναν τους ασθενείς τους στο Δικαστήριο.
Στο ΚΑΤ πριν μερικά χρόνια έβγαλα το άχτι μου σε μερικούς γιατρούς για κάτι με την κυρά μου που νοσηλευόταν εκεί.
-Είστε ζώα. Αχρηστοι! Και μερικά άλλα στα «γαλλικά».
Ημουν δε τόσο νευριασμένος που σε λίγο πήγα στο γραφείο τους.
-Συγγνώμη που σας είπα ζώα προηγουμένως. Είστε …
-Ξέρουμε είμαστε γαϊδούρια!
Αυτό ακριβώς ήθελα να πω.
Και γελάσαμε όλοι…


Δεν υπάρχουν σχόλια: