Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2015

Ο Θανάσης



Γς said
44:
Πάντως πριν 50+ χρόνια αυτή η αντίληψη επικρατούσε, αν και μερικοί, όπως ο φίλος μου ο Θανάσης είχε ελαφρώς διαφορετική [επί τα χείρω] γνώμη:
Δεν ειχε περάσει μήνας που τελειώσαμε το Λύκειο [Γυμνάσιο τότε] και η μάνα του απαρηγόρητη μου είπε στο τλφ ότι είχε φύγει απ το σπίτι και με παρακάλεσε αν μπορώ να κάνω κάτι για να επιστρέψει.
Τον βρήκα και τα είπαμε. Ηταν και μια φρέσκια χυλόπιτα και πέταξε αυτό το «Ολες οι γυναίκες είναι που[μπιπ]»
-Ελα τώρα, όλες; Κι η μάνα σου κι η αδελφή σου;
-Οχι βέβαια η μάνα μου κι η αδελφή μου δεν είναι που[μπιπ]..
Καλά πάμε σκέφτηκα χαρούλες που θα κάνει η μάνα του όταν μάθει τα καθέκαστα.

Αλίμονο όμως. Συνέχισε…
-Η μάνα μου κι η αδελφή μου είναι καραπου[μπιπ]!

Δεν υπάρχουν σχόλια: