Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

Το φάντασμα


Γς said
37:
Και δεν άντεχα την γκρίνια της μακαρίτισσας. Και κάνα δυο βραδιές πήγα και κοιμήθηκα σε ξενοδοχείο.
Εκείνο το βράδυ όμως πήρα ένα πάπλωμα και την έπεσα στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου μου. Σε ένα ήσυχο δρόμο πάνω στο λόφο του Πέτρου και Παύλου δίπλα στο σπίτι της Ισιδώρας Ντάνκαν της χορεύτριας [που ήταν τότε ποδοσφαιράκια].
Και κατά τις δύο, που κοιμόμουν βαθιά ήρθε ένας στο τσακιρ κέφι με τις μουσικές του να παρκάρει πίσω μου. Κι άρχισαν τα μπαμ-μπουμ.
Στην αρχή έκανα υπομονή. αλλά μετά φοβήθηκα ότι θα μου κάνει μεγάλη ζημιά.
Και σηκώθηκα.
Και βλέπει ο τύπος μια παλάμη να καθαρίζει το πίσω τζάμι από τα χνότα μου, και μετά την αγριομουτσουνάρα μου!

Τα έπαιξε!
Ακόμα θα το θυμάται

Δεν υπάρχουν σχόλια: