Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

ο Χασάπης


Γς said
299:
>Οι μαθηματικοί (κυκλοφορούν κάποιοι εδώ μέσα) θα θυμούνται ίσως τον Ευάγγελο Σταμάτη
Ναι, κυκλοφορούν και οπλοφορούν! Πόσοι άραγε να είμαστε; Έναν μόνο ξέρω, τον
Gpoint.
Bους κερασφόρος” λοιπόν ο Σταμάτης 
κατά τον καθηγητή σου.
Στην εποχή μου, πιτσιρικάδες, δοξασίες σαν αυτές, στον Ηλιο και αλλού μας έκαναν να αγαπήσουμε τους ΑΗΜ(αθηματικούς). 
Θυμάμαι την εκτίμηση που του είχε ο Καθηγητής Σπύρος Ζερβός, όταν μας μάζευε και μιλούσαμε τα βράδια στο γραφείο του. Αργότερα τον γνωρίσαμε και τον ίδιο. Ο φίλος μου μάλιστα ο συγγραφέας και εκδότης Βαγγέλης Σπανδάγος με την ‘Αίθρα’ του συνεχίζει το θυμιατό στους ΑΗΜ, βαθιά επηρεασμένος από αυτόν. 
Με κάλεσε μάλιστα σε μια εκπομπή που έχει σε ένα κανάλι να μιλήσουμε πάνω σ αυτά τα θαυμαστά. Όμως εγώ το γύρισα αλλού, του την έκανα και μίλησα για τον … Κάρολο Δαρβίνο! Εμ, μεγαλώσαμε πιά.


Κι εμένα ένας καθηγητής μου στο Γυμνάσιο ο Δ. Γεωργιάδης ήταν άκρως επικριτικός για κάποιον άλλο ‘παθιασμένο’ της εποχής, τον Αστρονόμο Κωνσταντίνο Χασάπη. (Θαρρώ σξ αιτίας της ‘Μαθηματικής Γεωγραφίας’ του). 
Δεν μου άρεσε η κριτηκή του. Ελα όμως που μετά από λίγο καιρό βρεθήκαμε με τον Γεωργιάδη μέσα στο Αστεροσκοπείο της Πεντέλης` σε μια εκπαιδευτική εκδρομή. Και θα μας ξεναγούσε ο Διευθυντής του Αστεροσκοπίου, ο Χασάπης!

Θυμάμαι τον καημενούλη τον καθηγητής μας που του έθεσε ένα επιστημονικό ερώτημα, με σεβασμό ‘ολίγο συναδελφικό’ όμως.
Και το κάθαρμα ο Χασάπης τον έκανε σκουπίδι μπροστα στους μαθητές του!

1 σχόλιο:

sour007 είπε...

Που τα Θυμάσαι όλα αυτά αδελφάκι μου.
Είμαι σίγουρος δεν θα πάθεις αλσχαιμερ !