Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Εντυπωσεις απο την κηδεια του Γ. Φουντα

Cactos said to http://valiacaldadog.blogspot.com

Από μια λίστα. ο Η.:


Nα και μερικες εντυπωσεις απο την κηδεια του Γ. Φουντα.



Παρουσα η υπουργος Αννα Διαμαντοπουλου. Δεν συσπαστηκε ουτε τοσο δα απο
συγκινηση το προσωπο της. Γιατι αραγε;;


Ο νεος δημαρχος Μιχαλολιακος τα ελεγε με την ωραιοτατη οντως Αντζελα Γκερεκου.





Ο Νικος Κούνδουρος και ο Ανέστης Βλάχος


Η Μαρινέλλα



Ο Κωστας Πρεκας πρεπει επιτελους να συμφιλιωθει με ψαλιδι και ξυραφι.


Μια θεουσα με πλησιασε και μου συνεστησε να μην εχω το σακκακι μου ριχτο αλλα
να βαλω τα χερια στα μανικια. Την ευχαριστησα (αλλα δεν εκανα τιποτα). Επρεπε να
της πω, πηγαινε καλλιτερα να κανεις παρατηρησεις στην πλειοψηφια που δεν φοραει
καν γραβατα!


Τον Ανεστη Βλαχο δεν τον αναγνωρισα.


Παραλειπω τα εργα και ημερες του κακτου για να προστατεψω τον ενοχο.


Αξιοσημειωτο το πηγαδακι οπου ο παλαιμαχος τερματοφυλακας του Ολυμπιακου
Κ. Καραπατης ελεγε ιστοριες (πως οταν ειχε φυγει πια απο την ομαδα εξουδετερωσε
στο 89' πεναλτυ του Κοτριδη, ιστοριες με Ασλανιδη που δεν τον εστειλε Γυαρο κτλ)




Ο παλαιμαχος τερματοφυλακας του Ολυμπιακου
Κ. Καραπατης
Γυρω του γκριζομαλληδες ανθρωποι που φωτιζε τον τοπο η αγαπη και αφοσιωση τους

για το ποδοσφαιρο. Ντραπηκα λιγο που αφ΄ενος δεν ξερω γρυ και αφ΄ετερου την εχω
πει σε ποδοσφαιροφιλους στο παρελθον. Εκει, γυρω απο τα μαρμαρα οπου με πηγαινε βολτα παιδακι
η θεια μου η Κατινα και μου ελεγε για την παλια Αθηνα ξαναενοιωσα οτι η αφοσιωση φερνει ευτυχια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: