Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Τα λερναία



Γς είπε
60 @ Λεώ
>Αγαπητή Λ (εκτός από θαυμαστής σου, πρόσφατα αντελήφθην πως είσαι και γυναίκα! Αν μου στείλεις η-μέιλ, θα πάρεις ποιητική συλλογή. Αν θες ν’ αποφ΄τυγεις τα μπερδέματα… μη στείλεις)
Δεν σας έχω πει να τον προσέχετε;

Και πήγαμε τις προάλλες με το Νίκο πάνω στην Αγία Τριάδα της Ραφήνας για κάνα ποτήρι και θυμήθηκε τον συνταξιούχο συνάδελφό του φιλόλογο που μένει κει πέρα. Τον πήρε τηλέφωνο και
-Με έχει φάει να περάσω για να μου δώσει το τελευταίο του βιβλίο.
Πήγαμε και άρχισε να μας λέει για το γκο
bιούτερ του και για το πόσο καλά το κατέχει.
-Πάω τα κείμενα έτοιμα για τύπωμα στον εκδότη μου.
Κι επειδή ο Νίκος δεν τσιμπάει [παριστάνει τον άσχετο] με πιάνει μονότερμα.
Και σιγά μην τσίμπαγα κι εγώ. Μπαλιά δεν απέκρουσα.
-Μα δεν ξέρετε από γκοbιούτερ; Τι δουλειά κάνετε;
-Κλειδαράς. 2204 6666666.
-Γνωρίζετε ότι για μας τους έλληνες τα γκο
bιούτερ κλπ κλπ
Όχι ρε πούστη μου! Αρχισε τα λερναία.
Και μετά τα 5 εκατομμύρια. Μετά οι ισπανοί βουλευτές. Να και η μια ψήφος που χάσαμε απ τα Αγγλικά.
Είδε κι απόειδε πως δεν υπάρχει ενδιαφέρον, σηκωθήκαμε κιόλας, έδωσε στο Νίκο το νέο του βιβλίο και σε μένα δυο τρία άλλα με αφιέρωση και κάναμε να φύγουμε.
Δεν μπόρεσα όμως να κρατήσω χαρακτήρα μέχρι το τέλος.
Πάω στο πληκτρολόγιο και γράφω στο γκούγκλ
“Μύθοι Αλήθειες Ελληνική Γλώσσα”
-Καληνύχτα.
-Καληνύχτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: