Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Η Μαρία




Γς said

14 Φεβρουαρίου, 2015 at 02:52

543:

 >Με αφορμή αυτήν την ταινία θυμήθηκα την τότε στάση του ΚΚ Ιράν (Τουντέχ) όπου συντάχθηκε με τους Φρουρούς της Επανάστασης του Χομεϊν

Είχες δεν είχες μου θύμισες τη Μαρία.
Τη Μαρία πάνω σε μια ταινία στη μνήμη μου, που αρχίζει απ τους Περσικούς πολέμους του Δημοτικού και με ένα άλμα 2000 και βάλε χρόνων συνεχίζει με Μοχάμεντ Μοσαντέκ του 1953,  το Σάχη, τη Σοράγια, τον Χομεϊνί, τη Νάζη και την Μαρία.

Η Νάζη, μια θέση πριν  την Μαρία, ήταν Περσίδα, μεταπτυχιακή φοιτήτριά μας που ήθελε να κρατήσει το όμορφο κεφαλάκι στους ώμους της και δεν επέστρεψε στη χώρα της. Είχε προλάβει ο Αγιατολάχ. Εμεινε εδώ μελέτησε καλά τη Δροσόφιλα [που αγαπάει τη δροσιά] και τελικά έφυγε με τον άλλο μεταπτυχιακό μας τον Πορτογάλο Αντόνιο στο Πανεπιστήμιο της Μαδέιρα των Καναρίων.

Η Μαρία ήταν η γυναίκα του Κυρ Γιώργου, αλλά ήταν πιο μαχητική αυτού σε ιδεολογικά θέματα.
Κι ήταν και η εποχή που η Ισλαμική επανάσταση είχε καταλήξει στο Ισλαμικό Κράτος του Ιράν με όλες τις φρικαλεότητες, που μπροστά τους το Isis φαντάζει  σαν τρικυμία σε ποτήρι με νερό.
Και τι ήταν να της πει η μακαρίτισσα κυρά μου,

-Τι θα γίνει Μαρία μου μ αυτόν τον τρελόπαπα τον Αγιατολάχ;
-Τον ποιον;

Και τη βάζει κάτω και της κάνει ιντένσιβ κορς. Και πες, πες την κλόνισε.
Πόσο σωστός είναι και άλλες τέτοιες βλακείες.
Δεν το πίστευα,
Ετσι μετά από λίγο καιρό που ήρθε σπίτι για καφέ, πήρα μια κούπα και πήγα να τις συναντήσω στη βεράντα.

-Τι θα γίνει Μαρία μου μ αυτόν τον τρελόπαπα τον Αγιατολάχ;
Κι αρχίζει πάλι ένα ιντένσιβ κόρς, κατά του Χομεινί, που δεν το πίστευα.

Το Ιρανικό ΚΚ  Τουντέχ τα είχε χαλάσει με τον Παπά

Ναι είναι κι ο Ρούσντι [φωτό] στην ίδια ταινία της μνήμης, που είχε εκδώσει φετβά για τη δολοφονία του. Την γλύτωσε βέβαια. Οχι όμως κι ο Σαρλί κι οι συν αυτώ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: