Συνολικές προβολές σελίδας

Η λίστα ιστολογίων μου

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Αλλοδαπός γιαλατζί



Γς said
162:
>Σε ευχαριστώ.
Οπότε άντε άλλο ένα:
Σας έχει τύχει να του μιλάτε κι αυτός να σας κοιτάζει αμήχανα.
Δεν είναι πάντα κωφός.
Μπορεί να μην σας καταλαβαίνει. Να είναι ξένος.
Αλλοδαπός.
Εστω και γιαλαντζί αλλοδαπός.
Οπως το αδελφάκι μου:
;)




Καθόταν δίπλα μου και πίσω η κυρά του κι η πεθερά του.
Όταν ξαφνικά πριν μια στροφή, βλέπω ένα φορτηγό να έρχεται με χίλια και ένα άλλο να θέλει να με προσπεράσει. 
Δεν είχα άλλη επιλογή παρά να κάνω δεξιά προς ένα χωράφι και την γλυτώσαμε όλοι.

Κι όπως ερχόταν ο ένας φορτηγατζής για να με ευχαριστήσει, ο δικός μου του κάνει μια άσεμνη χειρονομία [εισαι μ@λ@κ@ς] και αλλάζει αμέσως διαθέσεις.

-Βγες έξω ρε μπιπ, Το σπίτι σου, την αδελφή σου και άλλα τέτοια.

Και τα χρειάστηκε. Και δεν του απαντούσε. Κι εδώ πετάχτηκα:

-Πρώτα, πρώτα μην τον βρίζεις. Δεν καταλαβαίνει. Είναι αλλοδαπός!

Και τη γλυτώσαμε από χειρότερα ντράβαρα. Και μίλησε μετά από κάνα μισάωρο:

-Δεν είσαι εντάξει ρε.  Δεν με άφησες να τον κανονίσω!
-Γιατί;

-Που του είπες ότι είμαι ξένος και δεν καταλαβαίνω ελληνικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: